Individuální fyzioterapie

Při první návštěvě absolvujete stanovení diagnózy na základě vstupního kineziologického vyšetření. Poté Vám navrhnu nejvhodnější terapii. K té používám metody manuální terapie, mobilizační techniky, techniky měkkých tkání a svalové relaxační techniky a další.
Metoda, kterou nejvíce využívám, je dynamická neuromuskulární stabilizace (DNS) prof. Pavla Koláře (https://www.dns-cz.com/), senzomotorická stimulace, spinální cvičení, proprioceptivní neuromuskulární facilitace.
Také využívám prvky jógové terapie, cvičení s pomůckami jako je theraband, owerball, bossu, velký gymnastický míč a v neposlední řadě kineziologický taping.

Klasická,relaxační a rehabilitační masáž

Masáže jsou vhodné při pocitech napětí, pro rychlejší zotavení po fyzicky namáhavých činnostech nebo jen pro relaxaci. Razance a výběr hmatů závisí na dohodě s klientem. Pro relaxaci jsou vhodnější jemnější a táhlé hmaty, pro uvolnění ztuhlých svalů razantnější přístup.
Masáže jsou ideálním doplňkem k pravidelnému cvičení a fyzické aktivitě.

Kineziotape

Elastické vlastnosti tapu jsou podobné měkkým tkáním těla, což umožňuje ošetřené části těla aktivně pracovat. Tape vytváří svalům a ostatním měkkým tkáním oporu, chrání je před poškozením a pomáhá provádět bezbolestný fyziologický pohyb.
Díky velké rozmanitosti v možnostech napětí jsou tapy schopny nejen aktivovat svaly, ale také je uvolňovat a napomáhají fixovat správné postavení kloubu. Kineziotape také ovlivňuje funkci cévního a lymfatického systému. Při aplikaci tapu s velmi jemným napětím dochází k odlehčení měkkých tkání, což umožní optimální průtok krevního a lymfatického oběhu. Tento efekt je hojně využíván pro eliminaci otoků.

Cvičení pro těhotné

Během těhotenství čeká ženu postupně mnoho změn. Je to dáno výraznými změnami těžiště a tedy i postavení pánve a páteře, dále uvolňováním vazů, které pak hůře drží jednotlivé segmenty těla pohromadě. Tyto obtíže se zpravidla dají dobře řešit cílenou, ale šetrnou fyzioterapií jak v průběhu, tak i ke konci těhotenství. Nejčastější obtíže jsou bolest beder, někdy i vystřelující do dolních končetin, bolesti mezi lopatkami, bolest krční páteře, brnění rukou. Cílené cvičení, uvolňování a jemné kloubní mobilizace v kombinaci s kineziotapingem přináší rychlou úlevu. Cvičení během těhotenství může dodat energii, pomoci zbavit nadměrné únavy a urychlí návrat do původní formy po porodu.

Individuální cvičení dětí s VDT (vadné držení těla)

VDT je funkční porucha posturální funkce pohybového systému, kterou lze volním úsilím, cílenou terapií a režimovým opatřením ovlivnit. VDT u dětí je spojeno s bolestí hlavy, páteře a kloubů.
Individuální cvičení je cílenou pohybovou terapií. Pozitivní vliv na léčbu má korekční terapie, vhodně zvolená pohybová aktivita, fyzioterapeutické techniky jako je metodika DNS dle prof. Koláře, senzomotorická cvičení na balančních plochách, vše vycházející ze specifických potřeb dítěte.